Banyak tanya betul lah cikgu ni !

salam. memang dah sinonim kalo namanya cikgu, suka sangat tanya student macam- macam. student plak mesti ja ada alasan nak  jawab soklan cikgu tuh..tapi tanda hormat student tu jawab jelah. tapi kalo la amek stetoskop, dapat dengar hati dia duk terjerit-jerit, “banyak tanya betul lah cikgu ni! " tapi muka still wat tersenyum manis je, ye dop? okeh, sebenarnya aku ni kena tagged oleh seorang hamba Allah ni..adoyai, banyaknya nak kena jawab.. banyak tanya betoi la hang ni..hahaha

Person who tagged : siti safiyyah
Starting time :07:54 PM

Name : Nurmudrikah ( nama yang aku like dan reserved)
Full name : Hanida binti Nor Azlan (parents aku kasi sejak azali lagi)
Sibling(s): anak sulung dari 3 beradik ja..
eye colour :Hitam. kalo pakai contact lenses pon aku amek yang colourless
Shoe size : badan kecik, tapi kaki saiz 6..haha
Height : killer question. 14* bapa pun aku tak taw. yang penting aku kecik je..
What are you wearing right now : baju dengan seluar same-same match kaler kelabu asap..
Favourite number : 13..macam no jersi Ballack
Favourite drink : Air suam je..jaga suara..hakhak
Favourite month : Ramadhan. sebab tenang je..
Where do you live : Tanjung Malim, Perak
Hair : sekarang dah era pakai tudung. mana boleh bagitahu, nanti kesian kat suami aku..
Favourite breakfast : Air Milo dah memadai..

Have you ever
Broken a bone : Alhamdulillah tak pernah lagi. minta dijauhkan
Been in a police car :Alhamdulillah tak pernah
Fallen for a guy/girl in a short period of time : dulu-dulu selalu je
Fallen asleep in school : selalu je. tapi selalunya aku tahan je kalo ada cikgu kat depan
Broken someone's heart : selalu kot. especially mak ayah aku..huhu.
Cried when someone died : pernah ja sebab rasa sangat kehilangan
Swam in the ocean : berenang pun tak reti weh..
Sat by the phone all night waiting for someone to call : jarang calling-calling ni. sekali je sebulan. tu pun taktaw nak cakap apa..blushing-blushing
Saved e-mails : dari unrevealtruth..hehe
Been cheated on : pernah. rasa sangat sakit..

What
Your room look like : tengah serabut sebab nak packing barang balik..hehe
What is right beside you :henfon ng cik babe, anak beruang kesayangan
What is the last thing you ate : choki-choki

Ever Had
Chicken pox : pernah. waktu tengah baby lagi
Sore throat : selalu gak. sebab tekak aku alah dengan air. so terpaksa refill air bertapis. kesian laki aku nanti kena beli penapis air.haha
Stitches :Tak pernah 

Do You
Believe in love at first sight : entah. kalo sekali tengok selalu tertipu je..haha
Like picnics? : tak berapa kot. aku cepat bosan

Who
Who did you last yell at? : entah
Who was the last person you danced with? : tak ingat..haha
Who last made you smile? : my dearest..eh???

Final Questions
What are you listening to right now? : roommate aku tengah borak-borak kat henpon
What did you do today? : tunggu dobi sambil baca buku 3p..walaweh..
Are you the oldest? : aku awet muda..takda oldest nye..
Indoors or outdoors? : yang penting ada pintu..haha

Last person who
You talked to on the phone ? : anisah yang bersuara lantang..haha
Made you cry? : diri aku, sebab aku stress
You went to the mall with ? : dengan mun dan zati..pi tengok megamind lagi..
Who cheered you up ? : family dengan ‘tunang’

Have you
Been to Mexico ? : tak pernah. tengok cerita mexico pernah la..
Been to USA ? : tak pernah. makan nasi goreng USA adalah..

Random
Have a crush on someone? : tahun lepas adalah kot..hihi. barang lepas jangan dikenang.
What books are you reading right now? : Pembelajaran dan Perkembangan Pelajar
Best feeling in the world? : Bila diri dihargai dengan seikhlas hati..
Future kids name? : Nurmudrikah (cahaya yang dapat memahami) & Harith Fauzan ( yang berusaha untuk berjaya)..memandai ja letak nama..
Do you sleep with a stuffed animal? : ha’ah…dah orang kasi. kita amek je.. aku tak boleh tido kalo menda ni takda..hihi
What's under your bed? : banyak beg plastik..hehe
Favourite sport (s) : Petanque
Favourite place : tempat yang boleh buat aku rasa sangat tenang
Who do you really hate? : backstabber. tapi tak elok membenci..isk3
Do you have a job? : yup. nak pulun study ni..tapi tangan gatai nak berblogging
What time is it now? : 11.05PM
With however long it took you to complete this, post as " banyak tanya betul!" and tag 15 people : adoyai..banyaknya nak tag. aku wat yang satu je eh..sori deh~ special edition..hehe. tapi aku nak soh sesiapa yang baca entri ni pulak tolong jawab..barulah meriah..muahaha

ini anak beruang aku..ekeke..

4 comments:

  1. oooooooo..
    ade name anisah..
    sape lah bdak comei tu..
    kah3

    ReplyDelete
  2. oo cikgu wannabe lani? eh eh awak orang pahang ke? area mane ek? ^__^

    ReplyDelete
  3. hehe..banyak ke soklan ni? tapi syok gak jawab. jujur dan telus..haha

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer