itu yang TERBAIK

setelah penat berjuang satu sem, akhirnya apa yang dinanti dah pun tiba. semalam baru je tertanya-tanya bila la sayang i ni nak balek. tak sabar nak tunggu ole-ole dari dia yang baru balek bercuti ni. dah dekat sebulan aku bagi masa untuk sayang aku ni berfikir, apa yang dia nak bagi kat aku.. segala persoalan yang dia bagi pun aku dah jawab semampu yang boleh. sampai jenuh dok korek-korek idea kat kepala ni nak dapat ole-ole yang comei siket dan..

akhirnya..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


ni la ole-ole dari sayang i..hikhik

Alhamdulillah..itu yang terbaek dariNya.. aku hanya mampu expose dua je, 3P dengan taekwondo je. sebab both of them tu dah cukup buat aku ketaq lutut. why? sebab 3P tu subjek 4 jam kredit, rugilah kalo tak skor. taekwondo tu pulak, sebab time tengah test aku terlupa jap step nak buat Tangun dan tak buat segala kick yang ada sebab tak paham arahan, adoi.. kat situ jugak aku nanges.. agaga. papepun, itulah yang terbaik dariNya.. Dia Maha Mengetahui. Alhamdulillah better dari sem lepas, dan semoga mampu berusaha lebih keras..insyaallah. yang penting jaga hati!

2 comments:

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer