rindu seorang blogger

salam. wah, semalam tak update langsung dengan apa-apa yang terjadi kat 'metropolitan blogger' nih. tersangat amatlah paling busy aku rasa weh. tapi awas, jangan tiru penggunaan tatabahasa ini, cikgu bm aku ajar elok je, aku yang salah guan kat sini..hikhik. bukan sebab aku study, bukan sebab aku sibuk jadi makcik cleaner kak rumah, bukan jugak sebab kucing aku nak beranak even perut dia amat boyot sekarang..hah, aku dah merepek..hahaha. tapi, sebab aku sibuk tengah buat gerak kerja untuk program motivasi yang akan berjalan sabtu ni, insyaAllah...

oyeah, ini aktiviti ketiga yang aku kat kolej yang melibatkan penglibatan masyarakat luar. kira ok la tuh sebab aku nak join  lagi walapun mak aku selalu bising sebab aku selalu je takda kat rumah waktu cuti sem. sampai aku dah hafal ayat dia, "jalan ja taw.."hahaha. mintak maaf mak, memang anak mak kuat jalan..haha.

okeh, disebabkan kebizian itu, aku rasa teramatlah rindu nak berblogging macam seminggu yang lepas. ehhh...seminggu je ke???haha. so bila buka blog pun terasa sunyi sebab dah 'lama' tak update post.  sorry kat follower yang follow blog aku ni..ecece, ayat macam la hot blogger sangat..hahaha. tapi serius, kalo tengok graf viewer blog pun jatuh merundum..huhu. takpelah kawan-kawan, nanti kalo sayadah tak bizi insyaallah saya merajinkan diri untuk cuba Memahami Kefahamanku ni ye..  idea kadang- kadang wujud tapi tangan yang malas..hehe. selamat melalui 3 Muharam 1432H

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer