Special Entry : when 4th December open its door

salam. okeh, kalo tengok tajuk entri tu memang jelas-jelas macam fokus dekat tarikh ‘4 Disember’. hmm, ada apa-apa yang special ke pada tarikh ni, makna kata hari. bagi aku, YUP! aku baru je merdeka ‘sementara’ dari terus menghadap buku-buku dan lab reports. sebab aku dah abes exam..hikhik

okeh, macam aku cakap kat entry semalam, ada 2 perkara yang aku tunggu untuk 4 Disember ni.. first exam dah habes, yang second sebab hari ni birthday kawan aku yang sorang ni, Muhammad Fahmi Aizuddin..ehh, perlu ke tulis nama penuh? takpa, aku kira halal jela..ekeke. aku harap dia akan menyempit meluangkan masa dia untuk baca entry ni. curilah sikit masa hang maen game tuh..huhu

hmm..ni ucapan versi kawan baek..baek ke???grrr..

selamat hari lahir..
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
all da best dalam apa-apa yang awak lakukan. jangan cepat mengalah. kita hanya mampu berusaha, selebihnya DIA yang tentukan. Dia tahu apa yang terbaek untuk hambaNya. semoga dipermudahkan segala urusan dan sentiasa mendapat lindungan Rahmat-Nya. semoga berbahagia di samping orang-orang tersayang. amin..amin..amin..
nanti kalo buat kenduri makan nasi minyak tuh jangan lupa jemput deh..ekeke

ni ada lagu special, sori after pukul 12 semalam terus hilang suara nak berkata-kata..so dah tak mampu nak bersuara. saya wakilkan dorang je untuk nyanyikan eh..so, hepi-hepi selalu


hah, dah besar pun awak budak techik. siap ada nama timangannye lagi time dulu-dulu..'suchik'..hehe
okeh tu jela kot yang aku nak tulis kat sini. kalo nak wish sendiri, lawatlah rumah beliau..minta maaf kalo ada salah silap.. 0-0 okeh.Sekian!

5 comments:

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer