adik aku dah mula membelog

tak sangka pulak bila aku selalu sangat mengadap belog ni. ada juga orang yang terpengaruh dengan pe'el aku ni. yelah, bila dapat je internet, menda first yang aku sign in mesti Blogger punya website. mesti aku akan stick kat satu sudut dalam bilik aku sambil bizi window shopping bersiar-siar kat blog orang laen. so semalam terjadilah dialog antara aku dengan si putera bongsu..
adik : best ke ada blog. tengok along asek bukak blog je, ingatkan bukak fesbuk
aku : mestilah best, kalo tak aku tak layan weh.. dapat jumpa macam-macam kat sini
setelah dia asek bertanya dan meminta aku tolong ajar dia buat belog, aku sebagai kakak yang mithali..ahaks, kenalah ajar dia. so terciptalah Blog Si Anak Bongsu. baru je lahir pagi tadi. tak sampai 24 jam pun lagi. tapi aku salute jugaklah kat dia sebab sudi buat belog time sekolah lagi. lagipun dia baru 13 tahun, so tak terlambat kot kalo aku nak ajar..hehe. tunggu apa lagi, jom meriahkan dunia blogger yok!


6 comments:

  1. As'salam...

    betul2 amy pun same..dua orang adik amy pun dah terpengaruh dengan blog nie semua gara2 kakaknya he3...

    ReplyDelete
  2. aloloh..comel je nama blog dia..hehehe

    ReplyDelete
  3. waaahh.. bagus2..
    hidup blogger! hee~

    ReplyDelete
  4. tulah..sorang je lagi tak terpengaruh nak ada blog..hehe

    ReplyDelete
  5. waduh..kok kcik2 udah ada belog..kita ni dah smpai 20++ baru nak ada 1..ish2.xpa2 sukses2 slalu

    ReplyDelete
  6. rajinnya si kakak melayan adik..hehe.

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer