megamind

salam. disebabkan plan perjalanan yang tak berapa nak jadi..aku dapat tengok cerita ni. niat asal nak p petrosains, kononnya nak explore world of sciences la..(jiwa budak sains la sangat..haha) tapi sangat-sangat kecewa bila pintu petrosains tulis CLOSED. kami lupa yang isnin petrosains tutup..haha..lawak. pengajaran, petrosains memang tak bukak hari isnin..harap maklum!

tapi takpa, kami semua proceed tu emergency plan.. p tengok muvi..
MEGAMIND..naseb baek puas hati den

aku rasa cerita ni sangat best. thumb up la..maybe sebab tengok 3D. so, rasa cam ada real experience la..
yang paling kiut & miut tengok hero & heroin dia. megamind dengan roxanne ritchi..so sweet. kisah bila ada seseorang yg baik cuba berkelakuan jahat, sebab bila dia buat baik pun org tetap kata dia jahat. so, buat jahat kompem2 femes..haha. papepun, kalo dah kita dah baik, nak jadi jahat pun tetap tak menjadi.. tapi aku suka tengok roxanne sebab bila dia cakap siap ada memek muka dan ditambah plak dengan nada yang ala-ala gedik tuh..haha. tapi takda la sampai tahap tu..papepun memang best..


kalo nak tahu lebih detail, boleh beratur kat mana-mana panggung, p beli tiket, then tengok sendiri..hihi
tapi bagi aku best la, sebab aku ni kurang sikit tengok-tengok muvi ni..so aku dah kata insan tertentu, kalo nak kuar ngan aku takyah nak tengok muvi..g makan takpe..hak3. papepun aku enjoy ah kuar ng budak-budak ni..(silap ah, spek tertinggal..grrr)


just imagine apa perasaan korang bila fall in love ngan satu jiwa tetapi menggunakan appearance org lain..makna kata bukan diri sebenar..jeng3..tapi kalo dah sayang, macam mana sekalipun tetap terima..hihi

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer