213 yang bermakna


kalo sekali tengok ni just macam susunan angka biasa je, dimana nombor satu berada di antara nombor dua dan nombor tiga. mesti ada di antara korang yang terfikir macam tu an. tapi tak bagi aku! kenapa pulak?

sebab ni nombor besday aku, dua puluh satu hari bulan tiga (213). apa kes pulak budak ni nak pomot besday kat sini erk???haha, bukan apa, aku sangat LIKE combination nombor ni, bagi aku cantik la, ada nombor 21 dengan 13 dekat situ. yang 13 tu aku like sebab nombor jersi Ballack, then waktu world cup aritu Muller pulak yang amek jersi nombor tu. aku memang Jerman punya team okeh!

yang paling penting kena aku like sangat sampai buat entri ni, sebabnya aku punya follower dah 213 orang. alhamdulillah.. dah cukup banyak la bagi aku dan maybe ada yang kata seciput je. tapi takpa, memadailah kalo untuk blogger yang macam aku ni. papaepun, enjoy berblogging..


hari ni aku bangun awal dan memang pektis jadi suri rumah la, siapkan keja rumah seawal mungkin semata-mata nak tengok laporan kat tv1dalam slot Selamat Pagi Malaysia pasal Baktisiswa iDEAS aku join baru-baru ni. masuk tv weh!haha. walaupun muka aku takda, tapi terasalah jugak penat lelah bersama-sama.. hihi. yang penting pengalaman!

2 comments:

  1. ramai ada nombor rahsia ni..haha..kita xde aa nombor² rahsia..sbb besday 8 januari..opps terkecoh lak..lalala~ =P

    ReplyDelete
  2. haha..takpelah..bukan senang nak promot..ekeke

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer