Aku Blogger ! So what???


nama yang diberi dalam surat beranak ialah Hanida binti Nor Azlan. Umur dah cukup 20 tahun. 21 March 2011 nanti insyaAllah genaplah 21 tahun. memang Pahang pure, sebab parents memang orang sana tapi sekarang dah menetap kat Tanjung Malim, Perak. still memegang kad matrik pelajar  ISMP Pendidikan Sains di Universiti Pendidikan Sultan Idris, kat Tanjung Malim. Cikgu di Hati. skang ni tengah berusaha mendidik diri nak jadi pendidik negara masa. berpegang pada prinsip, kalau kita lakukan sesuatu dengan ikhlas dan keranaNya, insyaAllah dipermudahkan..

mari kita merungkai persoalan..jengjengjeng..

bagi aku, blog ni macam satu tempat untuk kita berkongsi macam-macam perkara dengan orang luar. bagi aku juga blog ni macam tempat aku nak lepaskan apa yang tak terluahkan kalo nak dicakapkan secara live. kadang-kadang tak semua perkara harus disampaikan secara direct dari mulut ke mulut an. mungkin ada yang dapat terima, dan mungkin juga ada yang tak boleh terima sesuatu yang ingin disampaikan especially teguran.

kalo dari segi plus minus blog ni, bagi aku laa.. blog ni dapat bantu kita tengok dunia luar, tengok dan baca apa yang orang laen duk pikiaq. sepanjang aku jadi blogger, aku rasa macam ada dapat wujudkan virtual relationship. antara benda yang paling aku ingat, senior aku yang sorang ni baru dapat taw yang aku ni adalah junior dia tym skolah dulu...haha. kalo negatifnya??? hmm..aku kalo ter'addicted' nanti aku tak study..tapi skang takpe, exam dah habes..oyeah!

maybe bagi sesetengah orang blog ni sebagai tempat nak cari nama kot. tapi aku rasa semua ada alasan tersendiri. bagi aku, blog ni macam medium for 'silent speaker' macam aku ni.. so aku suka ja tulis apa-apa kat blog ni. macam satu ada satu blogger ni, dia jadikan  blog tempat luahkan rasa hati pasal relationship dia.. klik sini

kalo ditanya bangga ke tak jadi blogger??? opkos la bangga (bukan riak)  kat diri sendiri sebab ada blog Memahami Kefahamanku.. nama blog yang sangat tersirat dan tersurat..haha.. mana taw nanti aku letak nama anak aku tafsiran kepada nama blog ni..hehe. thanks kepada yang tukang create blog..hehe. kepada yang melawat page ni, terima kasih ea, sebab sudi membaca tulisan yang tak seberapa ni. semoga anda sentiasa dilindungiNya..amin

ok itu saja yang mampu nak tulih..sapa-sapa nak join boleh klik sini

9 comments:

  1. bagoss!!ada semangat yang tinggi dalam diri:)

    ReplyDelete
  2. fuh, ramai gak member2 den yg cikgu dan nak jadi cikgu rupenyer

    ReplyDelete
  3. terjah drpd belog abg ben, terjah blog saya jugak ea, hehe <3

    ReplyDelete
  4. saya join jugak.. jemput baca yer..

    http://izamirridzwan.blogspot.com/2010/12/aku-blogger-so-what.html

    ReplyDelete
  5. izyan dtg sini..
    yuhoo!!!
    chayok2 blogging!! :)

    ReplyDelete
  6. hyep..saya da follow blog awk, follow blk ye...thanx
    http://jue-girlz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. tengs sudi singgah belog sy..
    ye.. kamo bakal cekgu~..
    suke tajuk blog neyh!!

    ReplyDelete
  8. Sesuatu yang melekit sedang singgah sini.. Semoga berjaya sbg blogger

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer