menanam untuk esok

waa.. sedar tak sedar cik 2010 dah nak tutup pintu rumah dah, nak bagi laluan dekat Miss 2011 pulak masuk. mestilah kasi chance kat yang laen jugak, takkan la kita je kan. haha. so, bila dah nak masuk 2011 ni, apa pulak azam korang?

okeh, aku pun nak pasang azam jugak. tapi memadai untuk semester baru je dulu..hihi. semester 2 sesi 2010/2011. bukan taknak berazam untuk full year, tapi nak test dulu macam mana. nanti tengok hasil dan buat postmoterm dulu sikit-sikit.. hihi

apa yang aku wish untuk sem akan datang membuka tingkap pada 3 januari 2011 ni..

  • kalo boleh aku nak reduce tabiat tido lepas subuh dan lepas asar. yang lepas asar tu alhamdulillah dah menjadi sikit, yang lepas subuh tu kena cuba..insyaallah
  • setiap pagi aku nak wajibkan diri aku untuk breakfast. tapi aku memang yang kena makan pagi. lagipun breakfast tu penting. lagi penting dari lunch. tak silap aku, kalo tak breakfast, kita boleh gemuk..wallahulam
  • aku nak try siapkan esaimen aku a.s.a.p.. aku taknak bertangguh bila buat kerja. kalo boleh, lepas je abes lab, terus nak buat lab repot. tapisem depan aku ada 4 lab repot.. waa, banyaknya
  • aku nak mendidik diri aku jadi rajin membaca dan study. tambah pulak sem depan aku kena amek 2 subjek biology dan @ subjek fizik. yang penting, aku kena pulun untuk yang biology stream. sebab aku sendiri tak pernah belajar bio since sekolah, sampai dah dekat u, baru lah aku mengenali dan belajar nak fall dekat Mr Bio ni..
  • aku taknak stay sampai lewat malam kalo aku takda sebab untuk berbuat demikian. maksimum limit pun pukul 2. tapi masalahnya, kalo aku nak tido before pukul 1 pun, pukul 2 gak baru mata aku boleh pejam. sampai dah bosan golek kiri kanan..hakhak

okeh, cukuplah aku list 5 je kat sini. mana yang tersembunyi biarlah hati je yang taw..haha. korang pulak apa wishlist korang?

images (1)

2 comments:

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer