Bila stress, apa yang korang buat?

semestinya setiap orang ada cara sendiri nak keluarkan diri diorang bila stress an. kalo korang bila stress apa yang korang buat erk? tido ke? makan ke? nyanyi-nyanyi ke kot-kot pektis nak lawan siti sifir ke..hakhak kompem aku dah melalut.

selalunya kita ni akan stress bila banyak menda nak kena carry on dalam satu masa. contohnya esok tu nak anta tutor, nak anta lab repot dan minggu tu jugak ada test. ni aku cakap based on diri aku lah. okeh tak nak buang masa, aku nak share pulak apa yang aku aim bila aku stress..jengjengjeng..

  • aiskrim. tak kira la jenis or spesies apa sekalipun. selalunya kalo beli aku pergi makan kat bilik..heheDSC03035
  • semestinya aku akan mencari cokelat especially yang datang dari keluarga cadbury..uish sedapnya! kalo beli yang bar kecik RM2.50 seciput tu, satu round je aku habeskan..ngehngeh

DSC03068

  • yang ni aku jarang-jarang sikit buat, hari tu je tetibe teringin nak makan. aku cari cik loly kot..haha. manis sangatlah pulak aih..DSC03065
  • kalo nak juga bantuan hilangkan stress on da spot selalunya aku terus bukak folder ‘need for speed underground II’..ngeh3. dulu-dulu maybe tak reti nak maen, asek accident je. tapi sekarang dah expert okeh! boleh jadi winner dah..haha
  • tapi aku rasa ada satu cara yang memang terbaek, pergi amek wuduk, then solat or mengaji. selalunya time camnilah baru kita betul-betul dapat dekatkan diri padaNya. sebab tu kita patut bersyukur bila diberikan ujian, sebab Dia nak kita dekat dekat denganNya.

kalo mengadu kat yang tersayang pun, memang yang last tu jugak dia suruh aku buat..huhu. So, korang pulak macam mana? taknak share-share ke? sharing is caring..ngehngeh~

6 comments:

  1. kalau saya stres saya mejeri kuat kuat .

    ReplyDelete
  2. selalu kalau stress.. mesti nangis punya.. huhu..
    carik BFF..
    dia suruh qiamulail..

    kadang2.. mainkan lagu kat laptop kuat2 dan karok.. hehe~

    sudah jarang makan coklat bila stress.. hehe~

    ReplyDelete
  3. zara suka aiskirm. hehe. kalo zara stres zara jerit sambil tutp muka ngan bantal. lepas tu jalan2, n mkan banyk2. :)

    ReplyDelete
  4. klu i stress, i makan makan makan jer smpi kenyang. hahaha

    ReplyDelete
  5. tension, i tido.. hehehe

    kunjungan balas dari magribmenjelma.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. kalau stress, buat blogwalking. hehehe

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer