saya dah malas tulis entri

dah nak stop berblogging ke cik nur mudrikah oi??? tak kan merajuk kot. muahaha. kalo merajuk tu bukan aku okeh! I tak suka merajuk-merajuk ni taw, pujuk orang merajuk pun tak suka. DISLIKE!


macam kat fesbuk pulak ada istilah like ke.. dislike ke.. ekeke. bukan apa, 2010 dah nak melabuhkan tirai. dah macam sejarah dah tercipta dan tercoret dalam diari 2010 tuh. persoalannya, tahun ni aku tulis diari ke? hihi. jawapannya YA! aku tulis untuk minggu pertama tahun 2010 je..agaga

disebabkan 2010 dah nak tutup tingkap dan cik 2011 dah nak menggantung tirai baru, mari la sama-sama kita memasang azam okeh. aku dah berazam dah. kalo tak percaya boleh baca kat sini. bagi yang dah baca tu. okeh tak azam aku? bkan zam-zam ala kazam yeh.

papepun aku rasa ni entri terakhir aku. pasni aku malas dah nak berblogging. kepada follower jangan la sedih-sedih ea.. tapi ada ke yang sedih erk??? sebab jap lagi 2011 dah nak masuk. so aku dah malas dah nak berblogging bagi sesi 2010 ni..ekeke. 

papepun SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2011. semoga ianya lebih baek dari yang sebelumnya. insyaAllah. jumpa lagi di dunia blogger sesi 2011..ekeke


1 comment:

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer