negara perempuan sahaja

selamat pagi semua..hari nak kena mulakan hari yang baru pulak. so, bila hari baru, jiwa kena baru. yeke? ekeke.. hah, ni pun dah tahap nak jadi blogger tegar. tapi tegar ke? bangun je dari tido, terus gi bukak lappy. opps, terkantoi pulak eden bangun lambat. apo nak jadi jang oi..haha. tapi takpa, berterus-terang lagi bagus. macam pepatah arab, 'berkatalah benar walaupun ianya pahit'. 

ok, back to the main point, aku nak korang cuba pikir untuk soalan ni, Negara apa yang ada 42 perempuan je? hehe. soalan ni agak sesuai kalo nak mengaktifkan nerves cell pagi-pagi ni. bagi axons dengan dendryte kat neuron tu bergabung siket..muahaha. still teringat pasal Fisiologi

ok, cuba jangan tak cuba. aku dah pernah kena dengan adek aku pasal teka- teki ni. selamat berfikir. saya nak breakfast walaupun sudah lambat..hehe.ni ada special lagu untuk korang yang tengah termenung cari jawapan.. 



Apo kono eh jang kau monong ajo
Orang ke bulan ekau di mano
Muko berpoluh apo teghaso
Carian ubek penawa duko

tiba-tiba aku rindu nak dengar loghat nogori ni..dulu waktu belajar kat sana tak sempat nak belajar. asek dengar makcik DS je cakap.

2 comments:

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer