cuti BLOGGER

salam. saya nak buat pengumuman, saya nak cuti sekejap sebagai blogger ni bermula dari saat ini sehingga tanggal 1 Disember 2010. pergh, ayat gila kentang..haha
images
bila aku nak join benda ni pun aku tatao..haha
aku nak fokus untuk paper subjek major aku 29 Disember ni bagi Math For Science & Physiology. aku pun nak pulun untuk minor aku ni, my beloved Thermodynamics..oyeah! aku taknak ‘banana fruit two times’..hehe. as saying goes,I have learnt more from my mistake than from my success
images (2)
kalo study physiology, bila buka chapter ‘animal reproduction & development’ terus tak ngantok..haha. nanti kalo ada masa, aku cita apa yang best sangat pasal bab tu..jeng3. papai..semoga dipermudahkan segala urusan. doakan aku eh^^

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer