oyeah! dapat skandal baru

skandal baru, apakah???before tu bercerita seperti biasa dahulu iyeh. sila baca dengan rentak yang tenang dan slow okeh! tamatlah sudah sesi pembelajaran aku bagi semester 2 sesi 2010/2011. padahal orang laen baru je tengah kalut-kalut nak pergi kelas satgi. tapi aku da tamat semua, biar bonar? tapi memang betul pun, untuk sesi 3 januari 2011 ni, sesi aku dah tamat. so, japgi boleh tarik selimut sambil peluk si beruang.. opss, itu sudah lebih!

bagi aku hari ni adalah a good start for sem ni. masuk je kelas pukul 8 tadi, dah start berSOSIAL dengan ramai umat manusia. dari macam-macam kos pulak tu. lecturer pulak tampak kreatif mengendalikan kelas walaupun dia taw first impression kitorang terhadap dia "lecturer ni macam strict je.. abes la..". tapi siyes best dan unik, dia bagi kitorang punya group esaimen based on bulan kelahiran.  then dia suruh kitorang berkenalan. dah nama pun belajar sosiologi pendidikan, so bersosiallah kami, tapi still ada manner okeh. terasa la jugak kelas tu macam agak heaven. cara dia interaksi pun okeh membuatkan aku sangat berkobar-kobar nak masuk kelas tu.. insyaallah. kat kelas Pengurusan Pembelajaran ni aku dah dapat skandal pertama untuk sem ni.. encik esaimen..agaga
ni pun boleh buat skandal ke???
lepas abes kelas, lepak kat library lebih kurang setengah jam. dok belek pape yang patut. nak pinjam buku, esok-esok laa. tapi bagi aku memang a good start jugak, sebab hari first pun aku dah melangkah ke Perpustakaan Tuanku Bainun. memang cuti hari tu lagi aku pasang niat nak gi library hari first dan alhamdulillah tercapai. kalo boleh sem ni nak jadibudak library laa..okeh tak???
dalam macam shopping complex..hihi
lepas je duk library jap, sambung journey aku pergi kelas Sains Alam Sekitar (TSE) pulak. sempatlah merentasi bangunan khazanah negara yang dah makin cantik tu, Bangunan Suluh Budiman. dekat kelas TSE pulak, rupa-rupanya lagi banyak 'skandal' menanti. ada yang kena kongsi ramai-ramai. ada yang tak boleh share, kena by individu. ni pun kepala tengah dok pikir, alat bantuan mengajar apa yang aku nak buat untuk mengajar subjek yang bertemakan AIR atau TENAGA. ada cadangan wahai sahabat blogger..hihi

okeh, itu je dulu, cukup panjang aku tulis ni. hari ini agak hepi sebab dah dapat dua skandal. memang terbaek. so, skandal aku tu encik-encik esaimen okeh. sori.. nak sambung tido semula. punya la 'cantik' perangai. selamat berkuliah bagi yang still study tu iyeh.^^

1 comment:

  1. hoho. kte menge'share' perangai cantik yg same.
    ~ kuat tdo. kui3. ^^

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer