oh sang kepala

hari first lagi dah terasa macam kepala nak pecah. bukan sebab otak membesar sebab giat berfikir idea yang kretif untuk si skandal. tapi entahlah.. aku rasa macam ada je satu makhluk duk ngupngap-ngupngap makan kepala aku ni. sakitnya adoyai. ni mesti kes kena ujan tadi. aku sangat alah dengan hujan sebenarnya..huhu. tapi takpe, pikir positif, Allah nak suruh aku ingat Dia. nak makan panadol pun tak sampai hati, macam kesian je kat my kidney ni, asek dapat compound ubat je. rasa nak ketuk-ketuk je kepala ni dengan kayu besbol bagi hilang sakit tapi mana boleh gitu..esh3. mintak-mintaklah pasni dah ok. amin.. yang tak boleh belah, dalam tengah tengah sakit kepala pun sempat lagi nak menghapdet belog..ekeke.
macam kena apet-G dah kepala ni

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer