2014 nak tukar status boleh?

terasa berangan-angan mak limah pulak semenjak dua menjak ni. aish, asal asek mak limah je yang aku tulis ni, nanti tersedak pulak mak-mak limah kat umah nuh..hihi. tahun ni umur dah up lagi satu tahu, makna kata lagi 3 tahun dah up jadi 24.. waa, sudah manyak maa.

so, aku plan nak tukaq status on 2014 boleh? tapi kalo lagi awal lagi bagus. hihi. gatai na..agaga. siapa tak setuju boleh angkat tangan dari keyboard korang..hah.  tapi tak salah an kalo aku nak berangan. orang kata lagi awal kawen lagi bagus, dapat elak maksiat. terasa jeles pulak tengok member amek picture dengan husband dia, siap letak kat fesbuk dengan skype lagi. waa, bila kita boleh buat macam tu awak? i mean in halal way okeh!


papepun kena tunggu abes study dulu iyeh cik nida. ingat pesan mak tu. tapi kalo Allah lembutkan hati mereka apa salahnya..ekeke. mati aku kalo mak aku terbaca belog aku ni. kantoi! tapi status kat fesbuk terkantoi mak maen senyum-senyum je.. aku buat status yang hukum kata ya, tapi ada kata tak, cari-cari la sendiri. ..haha. dan tapi jugak, mak kata tak perlu nak bagitahu semua menda kat fesbuk tu..huhu. selamat aku tak buat. prinsip terbaru sekarang, soal hati tu private. cukuplah anda dan si dia sahaja yang tahu yang sebenar-benarnya.

sorilah kalo entri ni melalut iyeh. sekadar hiburan hati aku je. okeh, nak pi kelas pulak pagi sok. kalo boleh nak pi library lagi..eceh!

2 comments:

  1. salam....
    kalau nida nak tukar status pada tahun 2014..
    shida kalau leh nak tukar tahun nie aje..
    tp belum ada jodoh :(
    nida tu habiskan stdy dulu erk..t mak marah tatau la..hehe

    ReplyDelete
  2. @aDisH.sHidA
    kalo ikut an hati skrng jugak nak tukaq..haha
    tapi lex dulu,hihi. byk menda nak kna blaja lae..

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer