akhirnya terupdate jugak Realiti Konspirasi

tadi after solat asar, sempat lagi menghadap si lappy ni dan opkos la menda first yang aku bukak Memahami Kefahamanku. tengah jalan-jalan kat blog sorang member matrik ni, then aku nampak ada satu belog telah diupdate. setelah sekian lame follower dia menanti termasuklah aku..agaga. belog mana lagi kalo bukan Realiti Konspirasi yang memang jadi satu fenomena kat kebanyakan muda-mudi tahun lepas. tapi sekarang fenomena dah berubah, sekarang khairul fahmi pulak kot. hakikatnya aku dah lama terlibat dengan fenomena yang ada fahmi-fahmi ni..haha

betapa lamanya belog ni dinanti-nantikan entri terbaru dia
aku rindu header yg dulu..eceh..
ni antara part yang aku suka kat belog ni..
 okeh cukup, sesiapa yang nak baca entri terbaru dia boleh melawat sendiri ke rumah incik zackzukhairi ni okeh! 

2 comments:

  1. mamat ni memang genius penulisan.. Cara dia kembangkan isi-isi tu ish... Susah nak explen..memang genius ah!

    ReplyDelete
  2. @kid

    memang sgt kreatif, yg tak tahan sampai ada yg sanggup clash ng bf sebab minat sgt kat dia ni..adoyai..

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer