SEGMEN MADAH PUJANGGA


okeh, kali ni jom kita serbu segmen terbaru encik Ben ashaari ni, bermadah pujangga.. bukan madah berhelah lagu ziana zain yang cam korang selalu nyanyi kat ceruk dapur tu okeh..hehe. dah lama tak bermadah ni, so harap maap la kalo melalut ni..ekeke



 |Dunia Sang Blogger |

blogging diibaratkan pepohon denai yang berpaut di pinggiran sungai, yang mengharapkan ihsan himpunan tanah-tanih untuk terus berdiri mencari sang mentari. begitu juga dengan kehidupan para blogger, sentiasa mengharapkan kawan-kawan dan sang follower memberikan sokongan untuk terus menghidupkan blog masing-masing dalam mencari kepuasan hati. wahai penghuni perkampungan blogger, janganlah kau bersedih hati dan berasa kesepian, sebab anda sentiasa disokong oleh sahabat-sahabat blogger seperti kami termasuklah aku..

okeh, ini je yang mampu dimadah mudahkan oleh aku..hihi. sesiapa nak join dipersilakan..

13 comments:

  1. haha..dah pandai berpujangga plak

    ReplyDelete
  2. @Aku Skema
    dah lama dah berpujangga ni, cuma tak buat kat org tersayang je..haha. jgn jeles..ekeke

    ReplyDelete
  3. salam..
    tanpa sahabat blogger siapalah blog kita..kan??kan???

    tapikan, serius nak kata..madah pujangga adik nie..terbaik

    ReplyDelete
  4. @Citarasa Rinduan

    haah, kawan blogger tu la yg selalu support kite an..hehe terbaek ke? mekaseh ye kak kaklo akak kata terbaek. tp dah cuba yg terbaek ni .hihi

    ReplyDelete
  5. @Sunah Mohammad
    comel???? comel cam tuan ka tukang komen..agaga~

    ReplyDelete
  6. nk join jugak tpi thap kbizian yg melampau,.jadi segmen ba len kli kowt baru dpt join,.

    gud luck ea,.dah mmg ayat pujangga dah tu,.he3

    ReplyDelete
  7. @Mar

    ni pun bz jugak sebenarnya, tp tegar sangat..haha

    ReplyDelete
  8. suka nak komen~!

    madah pujangga ke? hmm...no komen..

    ReplyDelete
  9. salam

    ku ingin sepi pergi
    tapi malam ini
    sepi laju menghampiriku.

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer