MATI hidup semula

salam.aku rasa macam mati hidup semula je. tadi waktu pergi date dengan Encik Water, tiba-tiba aku tengok tangan aku dah lain macam. tiba-tiba boleh nampak pulak segala urat-urat kat tapak tangan tu, biru merah..semua macam nampak. tapak tangan dah putih semacam, pusing plak tengok kuku, ya Allah, aku nampak dah pucat. macam kebiruan pun ada..huhu.

bila masuk je dalam bilik aku memang dah terfikir macam-macam. kalo Allah ambil nyawa aku sekarang, apa je yang aku nak bawa sebagai bekalan..huhu. sebenarnya aku dah terfikir pasal tu dari petang tadi lagi, right after solat asar. aku rasa kalo Allah ambil nyawa aku tadi gak, aku boleh bayang camna perasaan mak aku, family aku dan orang-orang yang aku sayang. sampai satu tahap, aku terasa ‘sebenarnya aku ni hidup lagi ke tak? entah-entah orang dah duk ngaji kat aku’.. astaghfirullah.. minta-minta didekatkan aku denganNya..amin.. jangan sampai aku terleka dengan dunia..argghh DUNIA

images (1)

hmm..kita tak boleh jangka apa yang akan terjadi selepas ini walaupun seminit lagi..huhu. so, before tido tu, sama-samalah bermuhasabah diri..

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer