kucing pun bagus

kadang-kadang cam bahgia jadi kucing..

tunduk-tunduk malu..low profil..haha
dapat tido lena, tanpa gangguan..siap kena hug lae
sentiasa ada kawan tym susah senang
takyah pulun-pulun nak study, juz tengok ja org stdy..haha
kalo malas nak mandi pun, org tolong mandikan
idup sentiasa ceria..no tears
tapi aku nak kucing aku..
tompok..si mucuk-mucuk comei

hakikatnya..aku nak balik rumah..nak mak..huhu
cepat study pape yang patut, aku nak duk umah
at least dapat gak ckap ng kucing
kucing pun memahami juga,
kadang-kadang lae memahami dari manusia
tapi tak..
sebenarnya 
Allah Maha Mendengar
Dia tak pernah penat mendengar rintihan hambaNya
yang sentiasa berusaha mendekatiNya

3 comments:

  1. btol2..kdg2 kucing buat kt hepi..

    ReplyDelete
  2. waaaaaa
    comel sangatttttt!

    i bila tengah marah, bila tgk meow, mesti reda..hihihi

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer