bUkU oH BuKu..

Salam..
entry kali ni nak share pasal sumting yg aku suke sgt wat..
beli BUKU..baca ke tak tu blakang kire..hikhik


memg dri skol lae aku suke wat camtu..kdg2 buku je byk, tp wt latihan xgak..ngeh3
tym skol dule aku suke sgt baca novel esp yg Alaf 21 punye..slalunye pinjam dri member la..nak beli xplak...agaga
selalunye aku akan bace tym pas final exam la..saje nk release tension
nak taw x, ape fes novel aku beli beli seumur idup aku (except Terminal 3 & Konserto Terakhir)
jeng3..ni dye..
entah camne aku bleyh tertarik ng novel ni..myb sbab tajuk dye kot..
ni aku beli sem lepas

xlame pastu followed by...

rumate aku la nie..saje p tunjuk novel ni..da aku beli..
tapi bce a abes2 pown

tym raye pose tu plak, ade la plak seorang hamba Allah yg aku sayang like sugesstion dye, soh aku bce
Ketika Cinta Bertasbih..So???


aku pown terus beli both episod..hehe

cite dlm novel KCB memg bes..siap bce sambil pkai telekung & duk ats sjadah lae..hehe. tp siyes bes & trus rse nak jdi cam anna.. tacing..nanges pown ade esp tym bce yg episod 2 tuh..esp tym anna mintak cerai ng furqan..tp yg dpat aku conclude an dri cerite ni, kalo jodoh tu x ke mana..

pastu, since 1 Muharram, ak da nekad nk kumpul Mingguan Wanita..magazine yg boleh mematang an aku..hoho..sampai da ade yg aku da anta kt umah coz da penuh kt rak buku blik neyh..

ntah camne, bile sem 2 aku nk beli La Tahzan plak..aku da ade 2 & 3..yg satu xjumpe2 pown..tp bce???
kalo tym sedih je aku bce..hehe

sgt seswai ng org yg..

cam aku..hehe..yeke kuat nanges???
sebab memg dari azali nye lae..


tym PA'10 plak..on 6 March, a day b4 i went 2 somewhere..(for what???)
i bought..
plastik dye pown xbukak lae..nk bce pas abes final..
xpown after paper fizik..hehe


yg ni aku bru beli semalam, ustaz hasrizal dtg kt kolej aku,cite pasal buku ni..

ni buku 'cerita' b4 tidow..hoho

lagipun aku slalu teringat hadith yg femes sgt tym paper PAI sekolah dulu..

mulakan pagimu sebagai seorang guru atau pelajar atau pendengar atau orang yang cinta akan ilmu,jangan jadi orang kelima, anda akan binasa.


so, tu jela kowt..tapi aku rase sangat puas bile bel buku drpd beli menda laen..xdela terasa membazir macam beli menda laen sgt..

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer