STUDY week ke STEADY week

salam..


memandangkan kat sini baru melangkah zon study..so bahang nak pulun study tu pown still slow (bagi aku laa..) lembab macam  kura2, eh silap lembab cam siput, lae lmbat coz mengesot-ngesot..haha


masalahnya, nape aku juz reti bg smgat kat org, tp diri sendiri????
cam ape je..smangat macam biskut je..jap ade jap xde..lost!!! bukan lost world of Tambun..tapi Lost World of KHAR..haha..theme park yg aku bru je cipta kat tgkat 8 ni..


permandangan dari 'Theme Park' kitorunk

dr pgi tdi, page buku pon xbrubah..dri kul 12 td sampai laa ni..
gara2 stuck kat satu soklan..da try, tp xdpat gak..
nti ah bru tnya jiran..hehe. krna kemalasan yg mlampau nak p jlan2 umah sebelah..




keadaan umah kitorang yg da cam ape jew..rasenye bantal lae byk dri buku..

terlbeyh cintakan ilmu,sampai abes sume menda bwat atas lantai...meja makan semua da tolak tepi..
kalo org masuk, mmg npak cam umah ni ade wat majlis tahlil jew..hehe


satu lae, kalo bleyh aku nk ade 6 klon skang ni..
klon 1 utk g wat oral test kames ni
klon 2 utk study pembangunan sahsiah
klon 3 utk study kimia
klon 4 utk study bio
yg ke-5 tuk study fizik
 dan paling bgune yang ke6 tuk study falsafah & dasar..hehe
aku juz relax2 je..wawawa..
Astaghfirullahal'azim..esh3




papepon, aku nak pulun gak arini..
ni skadar ngada2 tgn gatal nk tulih kt cni..huhu

2 comments:

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer