entri yg takde tajuk

salam..


ni entry stelah tamatnye oral test English for Communication I td..huhu..
sungguh sronok menggoreng-goreng ayat tym oral..ntah cam ape je..papepon, kite kna konfiden ng ape yg kite wat wlopon xtaw betol ke tak..haha~


ok2..papepown menda yang aku dok pk skang ialah..
ape sebenarnye function kite meng'add' org kat lman2 sosial ni???
frenster, myspace, hi5, tagged dan yang seangkatan dgnnya..
yg paling femes aku rase fesbuk laa..sampai org laen x studi pown ade, asek study 'muka buku' je..hakhak


adekah korang meng'add' tu ats dasar nk tambah bilangan kawan???
tapi pastu kip in tac x???
sbab ape aku tnya camtu, sbab kdg2 aku rase cam xde maknenye approve fren request tp pastu wat dunno je daa.. at least ade kip in tac xpe gak.. ni trus diam & sepi..wawawa.
dulu aku ni maen approve je sape2 yang add ni, tp skang byk yg aku hold je dlu, coz kdg2 mutual fren je rmai tp xknal pown..
tp yg besnye, ktika zman2 ske maen approve je..
sampai ade hamba Allah ni bleh menjadi kawan baek ah..
sampai duk nsihat aku lae tym tu..
soh g trawih la..jgn tido lwat la..haha..aku sayang kawan yang camtu
kawan yang mmg tol2 nak jdi kawan..hehe


lg satu, aku xtaw nape..kalo sape2 duk 'hai2' kat chat space tu, kompem aku wat donoe..
silap2 ak delete pown ade dah bape org..prinsip aku, aku xsuke! bg salam bleh trime..
cam alergic je tibe2 hai2 ni..esh3..sori, itulah diri aku..


lawak pown ade gak, relationship status kt fb 2 bleyh caye kew???haha
coz aku suke-suki je wat status 'engaged'..
tbe2 ade hamba Allah ni ckap, awalnye btunang?? aku glak je dlam ati..hihi..
aku mmg spesies yg sgt degil + nakal sebenarnye..
hanya yang mgenali je taw..


esh3..da panjang plak aku tulis..stop! stop!
actually xtaw nak tulis ape, tp bile tgok frenz rquest yg ak x approve tu aku tertanya, perlu ke approve kalo xknal & pastu da x kip in tac..


dulu igt da nk deactivate fb jap, tp tbe2 plan tu tlah mbawa kpda scena yg xdiingini berlaku same skali..hoho..
so, aku nk jga leklok..
papepun, aku sayang sgt kt fb aku..ade 1001 sejarah tersimpan..wawawa

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer