what i'm thinking now..

di saat-saat genting ni la sume menda nak jadi..hoho..
siyes, aku rase minggu ni aku cam agak...ntah, xtaw nk tulih..dlu member ak slalu kata aku loqlaq..haha


memg agak sengal & bfikir pon x bape nak betol..asek loading jew..
tp xdelah sehebat 'mysis' tym nak register course sem depan tuh,,hoh..punye la xtidow..last2 xdpat gak masuk..hmm..


disebabkan xbape nak ok, pas balik makan td, tym naek lif, aku pown xtaw ape yg duk berserabut dlam pikiran aku nih..
mybe pikir bio xbce lae, kmia + fizik + falsafah & dasar + pmbangunan sahsiah..(tp yeke aku pkir camtu???ngee)
ade 'ckgu' ni soh aku tkan button aras 5..nak taw aku tertekan ape??
mule2 tertekan 2, pastu 4..5 aku xjmpe..haha..ngek bebenor..


arini siyes aku xstdy lae, xde mud lsung coz ak xsuke memaksa diri utk belajar..aku jnis yg kalo aku nk, aku wat tol2..kalo x hye2 bye2..siyes aku MALAS.. walaupun da penat 'org' bg nsihat, tp aku mmg susah nk dgar..dah memg spesis DEGIL + NAKAL..pakej lae tuh..haha


tp arini ade satu menda wat aku bersyukur sgt, td tym g amek paper kmia test 2..aku jmpe ah mark aku..sempat la aku mengucapkan alhamdulillah kat tepi kotak dpan bilik lecturer tuh..huhu
sbab ape???jeng3..
at least mark ak kali x seteruk b4 ni sampai lecturer tu pnah tulis kat paper aku. 'obviously u need to study hard'..wuu sdeyh..tp nseb baek aku jdikan tu smgat..
sbab tu kite kna igt, ape yg kite dapat tu, tu la yg tbaek wlaopon gagal..myb kalo b4 ni aku dpat bes mark aku mlas nk study an..
sbab ak tgok paper scorer rmai gak ah yg jtuh..huhu (bkan nak compare pape k)


papepon, ni je yg aku nk tulih coz xleh nk study..sori la input aku xbape nak ade mcam 'akuskema'..aku bukan jnis blogger cm dye..dats y dye bleyh dpat follower yg rmai dlam skelip mata..
papepun, juz being ourselves...
eh..da mrepek daa..hikhik..


smoga Allah sentiasa merahmati kalian semua..amin~

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer