What Happen on Today???

huhu..firstly yg aku rse, blog ni dwujudkan cm nk mlepaskan stiap menda yg tsimpan kt ati..huhu. tiap waktu ade je menda nk tulih (kalo tym ade idea ah..huhu)

skang da rasa lega coz da present choral speaking tuk part individu..a better tomorrow..mule2 cuak gak tapi slumber jela coz 4 individual punye carry mark..yg group pnye pown agak menyeronokkan!! we hv tried 2 b da best in front of madam..huhu..pepun, pasni still proceed tuk competition among classes next2 week..huhu. maknenye kena la datang kampus lae tiap2 malam..

lagi satu ni berita yg sgt menggembirakan especially tuk group aku..
skang ni aku rse bersyukur sgt coz kertas kerja tuk PENGURUSAN KO utk handle an games bola tampar da sentle.. 2x kna reject tuh! arghh penat.. tadi rase cam nk sujud syukur je kt tengah2 padang tuh bile lecturer da lulus an paper work 2..penat woo ulang alik dari IPSI ke pusat sukan..jauh tuh..(walaupun kampus aku juz kecik jew) merentas padang yang menghijau 2 dbawah langit yang membiru..huhu..yg penting SEMANGAT nk ciapkan kerja 2 a.s.a.p tuh ade..

actually tym tgah tulis ni aku juz tunggu waktu nk p lecture fizik satgi..ade kuiz lae 2..tp juz xnk gelabah & nervous even xabes study lae..juz berharap kt pe yg aku wat kat lecture je.. so, aku pown mencoret-coret an la pe yg patut kat cni..hihi..nak amek exam ke, test ke, jgn gelabah, kalo x nanti lae kusut..hehe..kip smiling=)

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer