buat insan yang bernama teman


kalau 1 hari awak nak menangis..
bgtau saya
saya tak janji nk buat awak tersenyum 
tapi saya bleh menangis bersama awak

kalau 1 hari awak ada masalah..
bgtau saya
saya tk janji nk bg penyelesaiannya 
tapi awak boleh berkongsi dengan saya

kalau 1 hari awak ingin berjalan pergi...
bgtau saya
saya tak janji u halang awak
tapi saya boleh berjalan bersama awak..

kalau 1 hari awak perlukan seseorang untuk mendengar cerita awak...
bgtau saya
saya janji akan nada disisi awak.....
TAPI....
kalau 1 hari awak perlukan saya dan saya tiada......
mungkin kerana saya lebih memerlukan awak ketika itu.....


walau apa pun yg terjadi, sy tetap berdoa yg awk akn jadi sahabat sy sampai ke syurga~amin

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer