upgrade ur own..

nape la aku jdi kejam sgt erk? huhu..marahkan nyamuk, kelambu dibakar tapi aku xpkai kelambu k coz bilik aku da cukup panas smenjak 2 menjak neyh...aku xtaw la mane la silapnye, xpasal2 ade org jadi mangsa..huhu. sebab 2 kadang2 aku lae prefer duk diam jew..huhu~kalo x, cam ape yg terjadi skang, xpasal2 ade org makan ati ng aku..cdeyh tol, dye pnye la xnk bg aku sdeyh tp aku????(i dun want 2 make ur sad again, i dun wat u remember about da past..huhu) ni xpernah nk sdar..haish..cube la sedar cket cik nida oi..dye pnye la bersabar,cube la ko blajar cket camne nk jd cmtu..lae satu, jgn la jd bad tempered sgt kalo xdi'control' mmg ah...ingat!!! sabar tu sebahagian daripada iman, so nak jdi org beriman x??? pkir2 la sendiri

note:sori aku juz nk lepas geram kt diri aku sendiri yg ntah cm ape je neyh..huh
.
nasihat tuk diri sendiri & y laen2; jadikanlah al-quran sbg peneman hidup

pesanan:
  • rajin2 la baca alQuran
  • seboleh-bolehnye biar diri sentiasa berwuduq, baru rase tenang
  • jaga bacaan Al-Mathurat
  • sentiasa rendah diri
  • istiqamah
ISTIQAMAH MENUNTUT MUJAHADAH

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer