arghh..

huhu..i'm juz sit for my third biology paper in my life. xbleh imagine aku cmne nk jwab soklan tue td..chromosomes la,phenotype laa, genotype lorh..arghh..serabut!!!serabut!!!serabut!!!

neway alhamdulillah la gak coz dpat gak aku memenuhi page kertas2 A4 aku tue..conteng sana, conteng cni..hehe. cbe bygkan, 2 jam tuh dok plak dlam aircond..cm kt umah mayat..ngee~
dah dok bersila atas krusi pun stil rase kesejukannye..so mkin bertambahlah kebekuan otak aku tuk berfikir..agagaga~

tym jwab td, abes sume org aku usya, ade yg termenung, ade yg xstop2 menulih..byk tu nk curah idea. mencurah2 ke ladang gandum..hehe..tp aku gak la yg trus termenung & termenung mengenang nseb diri yg xtaw nk jwab cmne. tym ni la dak2 'hayat' tersenyum jew, yela dpat jwab test..(hmm xpe2, igt ktorg yg ex-fizik ni xleh berusaha kew???)
aku jauh lbey prefer jwab soklan yg ade 'cipanzi' tuh..pensel pown mampu menari laju tym tuh..kalah penari balet..hikhik..

papepun, most of dugaan b4 midterm break ni da dtemput..juz a little bit not yet..huhu. hope i can face it by my own..=p

yang penting: idup mesti diteruskan!!!

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer