work until the bitterness

salam..
sekarang ni ramai yang tengah dok busy kemas-kemas barang nak balik umah. yela, u aku terlalu bermurah ati, bg kitorang cuti sampai 3 minggu before exam start. so, ape lae.. pantang je dengar cuti ramai yang cabut balik..waa, tinggal la aku je kat bilik..rumate aku maw pulang. tapi aku sabtu ni ade grading taekwondo. so, duk je kolej diam-diam..haha

oleh hal demikian, dah la test taekwondo sabtu ni, pektis takpun..so berserah jela..haha. tapi mana boleh berserah sesuka ati an? so, disebabkan aku agak down jap td (tiada kaitan ng taekwondo kot), aku pon g bilek member semata-mata nak amek cite karate kids (dah lama gak kot cita tu)..tp ni lah fes muvi aku layan sem ni..sebab aku susah sikit nak stare kat lappy tengok muvi ni..

based on da muvi i watched..pergh, cam nak wat essay plak dah..haha. aku dapat belajar satu menda. kita tak boleh menyerah kalah dengan mudahnya. kena pulun usaha dulu. even orang keliling nampak cam dah tak yakin ngan kita, tapi kita kena buktikan yang sebenarnya kita boleh..never say never..bak kata orang tersayang, "work until the bitterness"..ok?

neway, pasni sama-sama la kita dok stay closed  wif da notes tu..bukan setakat tenung, tapi kena fahami apa yang notes tu cuba sampaikan.. cam konsep 'berpacaran', bukan setakat mendekati dan mengenali, tetapi belajarlah memahaminya..ni memang ayat takleh kerat..haha. so takleh malas-malas okeh.. All da best!!! Allah always wif u..amin

I will never say never! (I will fight)

I will fight till forever! (make it right)

Whenever you knock me down,
I will not stay on the ground.
Pick it up,
Pick it up,
Pick it up,
Pick it up up up,
And never say never.

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer