kolej kata pergi, rumah kata mari

mak..
nak balek umah!!!


wuu..rase nak je jerit kuat-kuat

biar terkejut tiap-tiap floor kat cni..

semenjak dua menjak ni,
aku slalu mimpi pasal family aku..huhu
sesak nafas aku dibuatnya..
ritu mimpi abah aku sakit la..
dah la dalam mimpi tu kawan baek aku pon saket..
hmm sedihnye..
bangun-bangun terus aku tanya ok ke tak?

even mimpi pon sesak aku dibuatnya
dah la jenis mata susah nk pejam
naseb baek klas keesokannya byk gaps
so aku qada' tdow..haha

tapi ape maksud suma mimpi tuh?
dah la malam td mimpi gaduh ngan adek aku
tp gaduh-gaduh manja ah..hak2
huhu..rindu..
nak balik..
rindu nk megi ng hang..
(sebab aku suka paw adek aku wat megi tomyam)
hihi

bukan apa..
cam2 menda aku rindu skang..
even kucing pon..
ape-ape yg aku sayang la..hoh
nak balik umah
nak amek semangat
aku sangat2 unmotivated skang
exam da dekat, takkan la nk biar camni je
huhu
so, jangan sapa2 cuba halang plan aku minggu ni
plizz sgt2..

sebab bila balik umah tu
semangat baru akan datang bila tengok muka mak abah
yeke?insyaAllah..
sebab dorg selalu support aku
esp bila aku tengah sedih
dah2, cukup..
takmo tulis panjang..
kang laju plak airmata ni..

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer