tak taw nak bagi tajuk apa

salam..
nak share semalam punya kesah..
takda la sesedih macam kaki anak kucing korang dilanggar motor ke, macam cincin pemberian orang hilang ke..
tapi bagi aku la..ni adalah kesah yang agak sedih..
KENAPAKAH?
meh bukak link nih..RAHSIA

okeh..
dah bukak?
kalo dah terimakaseh tapi kalo belum,'semoga anda berkeinginan melihatnya'..huhu

apa yang tersimpan disebalik RAHSIA tu
semalam tym aku tengah sibuk-sibuk nak wat exercise thermodynamics (yang kini membuatkan aku bertambah sayang kat subjek tu..hihi)
aku pon usya-usya la buku yang sentiasa bermuka..fesbuk..kui3
then. aku tengok ex-tutormate aku. bukan ex-bf or ex-husband ok..
dia post satu link kat home..
link yang cam agak menarik..
aku pon buka la..
mula-mula cam tersenyum..
rasa cam terkena..duyai..
tapi tak pasal-pasal pastu rasa cam ada air mata yang mengalir..wuu...sobsobsob..

asal plak?
sebab apa yang video tu buat macam banyak sangat betulnya dalam realiti..
orang yang mula-mulanya kuat pegangannya boleh goyang
so aku yang amat kecetekan imannya ni
cepat-cepat aku berdoa, semoga diperkuatkan iman..
dan percayalah..kalo seseorang tu ikhlas ngan kita, insyaAllah dia takkan buat macam tu..
maybe dia akan nasihat kat kita agar makin menjaga hijab & hubungan denganNya
maybe dia pesan kat kita jangan wat menda-menda yang tak disukaiNya..
dia takkan rasa rugi kalo tak buat perkara-perkara yang nampak 'sweet' tapi tak pada hakikatnya..
tapi dia akan rasa lae rugi kalo kita jauh dariNya dan dimurkaiNya..
before nak hold my hand, hold my father's hand dulu ok..haha

“Belum tentu perempuan yang sentuh boyfriend dia tu sayang boyfriend dia lebih dari saya sayang awak… Belum tentu perempuan tu ada masa susah senang boyfriend dia macam saya ada untuk awak…”


semoga hidup ini sentiasa dipermudahkanNya..amin





0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer