kemana kau menghilang???

salam..hmm xde pe sgt yg aku nk shared sebenarnye. cume aku tertanya ng diri aku sendiri,nape aku MALAS?? nape semangat yg aku ade tu juz untuk sementara.. nape aku xbleh trus proceed ng ape yg aku dah plan..huh..aku da jd SPIRITLESS
aku sendiri xpaham nape aku bleh jdi gni.. bukak je buku, dlam 10 mnit terus aku ngtok..hoh. mne la perginye semangat nk blajo aku nih??? ritu da berkobar2 da nk stdy betoi2 tok sem ni. siap da wat agreement agi nk fight..huhu
tup2, ble da tbe waktunye laen jdinye..hoh!
aku xnak la menda yg lepas jd kt aku lae..aku xnk jdi malas, aku xnk jd org yg x bersemangat, aku xnk jdi org lepas tangan..
kalo aku tgah malas nk blaja, memg betoi2 ak xtgok buku 2.
TAPI....
kalo aku tgah semangat sgt nk blaja especially bile da tercabar sangat2 aku bleh plak blaja..xtdow mlam pown xpe..sampai kena pujuk soh tido..hehe. susah tu! tapi kalo tgah malas, xyah pujuk pown soh tidow..haha

kawan, tlong la bg semangat sket aku nie, aku pown nk berjaya gak. bukannya x ingat pesan mak,
"blaja ghajin2, jgn maen2 dah..". sonoknye kalo dapat wat mak epi lae..aku rase bru 2x kowt ak wat mak tol2 epi..huhu

skang aku rase aku kna gak bersemangat..kalo org len bleh nape aku x,an2???
so kalo dye bley berjaya nape aku x..xbes la camni kalo same..hehe
nekad!!!
STRIVE FOR MY OWN

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer