jangan merajuk sayang...

aku xske tol kalo org majuk..huh
ntah la..pnat taw nk pujuk. asek kite j nk paham dri dye, tp dye xpnah paham ng prasaan kite..hoho. mrajuk bukannye jap plak 2..bertahun-tahun.tp yg penting aku TAK SUKE ORG MERAJUK..huhu..nseb la ek
bukan pe, ak rase ak xsuke merajuk(mmm tp xtaw la plak..)
sbab ak taw betapa susahnye nk pujuk org merajuk..ati pown bertambah sakit..huh
peritnye la..
aku arap org yg rapat ng ak xsuke majuk2 ni..tp kalo rezen dye munasabah terpaksa la aku pujuk...kalo syg xkan la nk lpas je kowt...opss!
papepown..ak nk gak gtaw merajuk 2 xbes! xmatured lgsung!!!

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer