I miss u


Message from Angah. 7:58 am, 10 March 2011
along, oni dah mati :(
after got the message, i have a big cry. siapa tak nangis kalo kucing yang kita jaga sejak kecil, jaga makan minum dia, mandi, tidur pun setaraf dengan aku kat atas katil akhirnya pergi selamanya. sedangkan kucing pun aku dah nangis seteruk ni, camnalah kalo orang keliling aku suatu hari nanti. nauzubillah 

1 comment:

  1. sabar la ye.sure die bersyukur ade tuan macam ko..

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer