terima kasih abah

salam. even agak kepenatan sebab baru balik kerja, nak jugak aku spending tym 4 a few precious words untuk abah aku..

selamat hari bapa Abah..
semoga dipermudahkan segala urusan dan sentiasa dilindungi RahmatNya..
Along minta maaf dari ujung rambut sampai ujung kaki..
terima kasih abah. along sayang abah;)

you are my hero!



tak lupa jugak aku wish kat cikgu-cikgu aku. even ada yang tak kawen lagipun..haha. papepun selamat hari bapa untuk ayah-ayah kat dunia ni;) thanks kerana mendidik anak-anak. jasamu dikenang

abah (kiri) tym kecik-kecik
sekian.

3 comments:

  1. selamat hari bapa buat ayah kamu..semoga dipnjngkan umur dan dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  2. siyes konpius.
    smalam baru sambut puasa tp post pasal hari bapa.
    skali check tarikh bulan 6 lagi.. hatoi.. update la ye. XD anyway slamat berpuasa.

    ReplyDelete
  3. @ciQu
    kekangan masa la dah hapdet belog ni. nanti2 la eh..hehe

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer