esok cuti!!!

salam. aku rasa ni fes entri aku since bulan mei membuka tirai. sori la cik belog, saya macam tak da masa dah nak beronline. tambah pulak ni baru je dapat laptop setelah sekian lama terpisah. ia pergi tanpa disangka. rasanya macam sampai keringat yang terakhir aku berjuang nak dapatkan laptop ni semula sampai ke tangan aku..huhu.

skang aku kat kampus aku, almaklumlah aku ni pecinta kampus yang sejati. orang laen balek tapi aku still nak stay kat sini lae. ni pun tengah online ‘berberukband’kan wifi upsi..hehe. dalam surau e-learning lae tu..hehe

okeh, cukup jelah dulu. nak tidow kot. japgi nak pi wat kerja kat taman herba. nak tengok segala menda yang ada kat situ. papepun esok cuti..oyeah!!!

p/s: barulah aku sedar betapa berharganya zaman belajar daripada zaman berkerja..huhu

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer