hepi besday dear..

salam. fuhh.. nak tiup-tiup dulu siket bagi hilang segala habuk kat belog ni.. tak hilang semua, hilang sesuku pun ok la..haha. ni pun nak menaipkan keyboard pun dah tak selaju dulu-dulu kot.. heh.

sekarang ni masa bergerak pantas sangat an. bangun, pergi kelas, balik bilik, buat esaimen, tido. tiap-tiap ari ulang menda yang hampir sama. tup-tup dah nak abes pun sem ni. tinggal seciput je lagi. mood tak sabar nak cuti, sebab mak aku dah plan macam-macam untuk aku..hehe

actually aku nak ucap epi besday kat my dearest ni..
my dearest anak beruang ni. dah setahun kita bersama taw.. hehe. i lap u..
even balik raya kat kampung pun aku bawa balik taw. 
sampai nenek aku cakap, wat menda la pi tido ngan binatang berbulu ni..haha
ni muka tym ensem bagai lagi..haha
sorilah sayang, wajahnya dah tak seindah dulu.haha
tapi saya tetap saya si anak beruang ni taw..
tiap-tiap minggu duk pi sembur dengar febreeze..hihi
semalam siap beli buku i love you too lagi..haha

okeh, aku dah merepek. nak sambung wat keja semua. banyak yang nak kena submit ni.. dats why blog ni sangat berhabuk sebab sem ni teramatlah bizi..huhu. neway, all da best tuk korang semua eh.. papepun, kalo nak buat sumting tu, kena ikhlaskan hati, insyaallah dipermudahkannya..okeh!

dia memang selalu teman aku study..


1 comment:

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer