semua tukar baru

first entri untuk tahun 2011. pergh, macam tersangat berharga je. macam tak percaya je, cik 2010 baru je meninggalkan kita..sobsob. jap nak kesat airmata..ekeke. rasanya banyak betul pahit getir hidup dan pengorbanan, ah cam lirik lagu Gemilang ella pulak.. ecece.

okeh, bila tahun baru ni, aku nak tukaq semua menda jadi baru. tak maen ah pakai yang lama-lama punya. hah, ayat nak demand je. sekarang ni pun dah banyak aku dapat yang baru. housemate baru, sabun basuh baru, skandal selipar baru, rumah baru kat atas kayangan di tingkat 8..hohoho. yang ni la paling aku suka. rumah dah dekat the end of the bangunan. sayup je kalo pengepit baju jatuh ke bawah. paling parah kalo lif rosak, kena naek tangga sampai tingkat 8..waaa.. silap-silap boleh kurus sem ni..agaga

bila dah melangkah tahun baru ni, aku harap semangat nak belajar tu pun bertukar baru la. kalo boleh nak jadi  semut buku je, taknak la jadi ulat buku nanti abes pulak buku rosak dan koyak sebab aku makan..haha.. aku pun tak nak dah maen-maen walaupun aku still bermaen-maen dengan si belog aku ni. tapi takpe an, belog ni satu kepuasan. aku nak datang kelas dengan jiwa dan azam yang baru, hati yang baru. tapi kekasih hati aku taknak yang baru. biar yang tu je sampai ke syurga.. amin. macam lagu for rest of my life.

setakat ni jela kot jari aku mampu menari-nari kat keyboard ni, pasni nak kena sambung kemas barang lagi. banyak ni.. ada sape-sape nak tolong ke??? anyway, alhamdulillah dapat bilik sebelah 'cik wifi' lagi, dapat la aku terus berblogging..hikhik

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer