dreaming and dreaming

Ini entri pertama aku setiap sekian lama bercuti dan menamatkan gelaran 'cikgu' selepas empat bulan. So, sepanjang cuti-cuti sakan selama empat bulan ni hobi aku adalah berangan dan berangan atau dalam bahasa omputehnye 'dreaming and dreaming'..haha



okeh, tadi tetiba aku terpanggil untuk tengok berita jap. hasilnya, aku mulalah nak memasang angan-angan baru. aku nak ni.. Mirage, Mirage and Mirage.. Bukan mirage yang kita duk belajar dalam sains tu naa. tapi yang ni..



Tagline dia small is more. macam aku juga..heh. okeh, cukuplah berangan buat masa ni. papepun setelkan final sem untuk next year dulu. tapi tak salah an kalo nak meletakkan sesuatu impian :)

sebenarnya banyak lagi hasil hobi aku ni, tapi tak perlu rasanya untuk aku tulis semuanya dekat entri ni. lagipun, aku bukan selebriti pun :p

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer