i'm not a good listener

aku bukan good listener untuk semua orang. maybe aku boleh jadi good listener untuk orang-orang tertentu sahaja, tapi bukan untuk semua. kadang-kadang aku jenis yang tak reti nak bagi respons face to face especially bila orang tu duk cerita pasal relationship..huhu. sori

kadang-kadang aku kesian kat orang, try to share something dengan aku, tapi aku tak pandai nak respon. tapi lagi kesian bila orang cakap dengan aku tym aku tengah main game or even buat esaimen sekali pun. sebab aku tengah fokus dekat apa yang aku buat. aku takut orang kecik hati.

he is a good listener. not me
bukan aku tak boleh, tapi aku rasa tak mampu jadi pendengar yang baek. senang cerita, aku tak boleh merespon dengan baik. mubgkin tu kekurangan aku. maafkan saya

0 silent speaker(s):

Post a Comment

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer