Alhamdulillah.. dah selamat diijabkabulkan

Akhirnya dapat juga update setelah menghadapi pelbagai saat getir. eceh.. maaf la Sang Belog, saya sangat busy. yang pasti Alhamdulillah..selamat juga diijabkabulkan last weekend..dah jadi wife orang dah pun..hehe;)

sweet macam gula an gambar 'my wedding'..hehe
okeh, dah kawen pun aku an. eh cam mimpi pulak..haha. actually ni gambar member eden tymskolah kek nogori dulu yang kawen..haha. the FIRST one yang kawen dalam batch aku form 4 and form 5 dulu. dalam 400++ tu, dialah yg pertama pecahkan rekod. Tahniah Mar! tapi sesiapa yang still dapat top10 tu, anda masih disytiharkan advance..kui2

papepun, selamat pengantin baru sahabat. semoga berkekalan sampai ke syurga dan menjadi yang solehah..amin;)




2 comments:

  1. tahniah .. semoga bahagia selamanya .. ^^,

    ReplyDelete
  2. @MadNip
    ye..tahniah kepada sahabat. yg pasti bukan saya yg kawen..hehe

    ReplyDelete

ini blog peribadi. so, saya tulis apa-apa ja yang terlintas kat fikiran ni. kalo macam tak boleh terima entri-entri tertentu tu, harap maaf. terima kasih kerana sudi meluangkan masa di sini;)

secret admirer